torstai 11. heinäkuuta 2013

Esittelyssä MIRJAMI

moikka kaikille, mä oon blogin toinen kirjottaja Mirjami ja mä asun ton toisen kirjottajan Julian kanssa samassa kunnassa eli siis TUUSULASSA. me ollaan pitkään haluttu tehä Julian kaa blogi ja nyt me vihdoi tehtii jee! kirjotan tän nopeesti koska ollaan menos just tänää bailaan (eli juomaan kaljaa) Julian ja sen veljen Joelin kaa!! eli oon 16v tyttö, syntyny 17.10.1996 ja oon blondi ja tykkään kesästä ku ruskettuu niin perkeleesti nii ei tarvii lotraa itseruskettavan kaa vaik kyl mä silti välil lotraan hihii. mun silmät on vihreet ja tykkään tekoripsist ja meikist ja tykkään pitkist hiuksist ja pojist! ostoksil käynti on ihanaa mut mul yleensä menee johki muuhu mu rahat!!! tykkään helsingist ja käynki siel useesti jee itä-helsinki emmä kauheesti digaa tost KESKSUTAST!! käyn kontulas kouluu, oon lukios (helsingin yhteislyseo) moni varmaa miettii miten tällane pääsee ees lukioo mut hahahah toodaloo motherfuckers!!!

täs ois mun asukuvaa tänää ja kaikki mist oon ostanu, osa on aika vanhoi ku mä en lihoo nii kaikki mun vaatteet ala-asteelt menee mulle ku oon niin kova bodaan.

eli noi ihanan kirkkaat rintsikat on viron New Yorkerist, tuubi toppi on gina tricotista, ja tumman siniset farkkulegginsit on kai h&m, noi on vanhat hihihi puristaa vähä

kenkin mul tänää toimii ANTTILASTA ostetut kukkaballeriinat on muute hienot ja tosi mukavat, Anttila on just tällaselle köyhälle hyvä paikka, kuulin et Tuksuki käy siel. ei ihme et se onki niin GLAMOUR!! ja nääki oli vaa joku 10e ??

okei no mut täs ois tää esittely toivottavasti tykkäätte hihihi ja Julia tekee täs joku päivä kans esittelyn :)) <3¨
täs vähän kuvii musta:



i love beer <333

xoxoxo, love Mirjami 

4 kommenttia: