torstai 11. heinäkuuta 2013

TÄSSÄ MINÄ ELI JULIPPA

Juuh Elikkäs, moi mä oon Julia eli tää toinen kirjottaja........Tuusula is my home town (oikesti stadi yo) and Jesus my homeboy ja asun tääl Paijalas, Mirdeli on Lahelan boeeka. ;);)

Oon syntyny 12.4.95 elikkäs oon 18wee ja mul on kaks kissaa joist toinen on lihava ja toine vähä vähemmän lihava. Sit mul on kans ihQ bf ja tosi kivoi kamui :))))<3 mun kavereiden kaa me yleensä riehutaa ja nöyryytetää itteemme, itketää maailman pahuutta tai juodaa kaljaa. Tänää me juodaa kaljaa, feels good man.

Oon vähä amatööri tän BLOGAILUN paris mut kyl toi Mirpula mua opettaa ja oon aika viisas nii ehkä opin itteki. Oon steinerlukios (mikä vitun steiner) ja huono koululainen:P:P:P
Tykkään musiikist, kamuist, kesäst koska ei oo kouluu, kaljast ja kaikest kivast. Kissat on kivoi.

Yhteistä mul ja Mirjamil on vihreet silmät ja et ollaan molemmat vähän vammasia=) ja meil on molemmil synkkä menneisyys muutaman vuoden takaa johon kuulu angstinen mutta toivoa täynnä oleva musiikki jota esittivät androgyyniset, itkevät meikkaavat mustatukkaiset pojat.
ja meil on yks samanlainen lävistys arvatkaas mikä:PPPPP

Mun vapaa-aikana mä yleensä nukun, henkailen kamujen ja poikaystävän kaa ja palvaan pimeyden herraa eli saatanaa. Ja syön (usein pizzaa)

Nyt on vähä kiirus koska kalja kutsuu mut MÄKI VOISIN LAITTAA TÄHÄN KUVIA ITSESTÄNI<3 :::


meil on myös Mirjamin kanssa skaba et kumpi värjää enemmän hiuksii:) 
ollaan aika tasois atm hehehe


mä ja mun kamu pave talvel^

<3

mun rakas ym kultapoika kisumisu eli Jazz<33333<3<3<3<3


JUUH EIKÖHÄN TÄSSÄ OLLU infoa tarpeexi, heippa kaikille<33<

T: JULIA66666







1 kommentti: